• O NAS
  • OFERTA
  • REKRUTACJA
  • AKTUALNOŚCI
  • KONTAKT
    12 257 05 00
    podyplomowe@afm.edu.pl
    Centrum Studiów Podyplomowych KACentrum Studiów Podyplomowych KA
    • O NAS
    • OFERTA
    • REKRUTACJA
    • AKTUALNOŚCI
    • KONTAKT

      Studia podyplomowe

      • Strona główna
      • Oferta
      • Studia podyplomowe
      • Systemowe zarządzanie jakością w ochronie zdrowia

      Systemowe zarządzanie jakością w ochronie zdrowia

      STUDIA PODYPLOMOWE
      Studia podyplomowe
      (0 Opinia)
      4 800 zł
      sp-zdrowie
      • Opis

      ADRESACI:

      Specjaliści ds. zarządzania jakością, Pełnomocnicy ds. zarządzania jakością, Kierownicy Zespołów Zarządzania Jakością, Dyrektorzy Działów Zarządzania Jakością, Dyrektorzy i Kierownicy Działów / Zespołów funkcjonujących w szpitalach i przychodniach, Dyrektorzy Szpitali i Przychodni oraz ich Zastępcy, jak również Prezesi Zarządu i Członkowie Zarządu kierujący szpitalami i/lub przychodniami, Członkowie Rad Nadzorczych / Rad Społecznych nadzorujących funkcjonowanie szpitali i/lub przychodni.
      Pierwsze w Polsce studia podyplomowe łączące systemy zarządzania jakością z klinicznymi standardami jakości dla szpitali i POZ, prowadzone we współpracy ze Specjalistycznym Szpitalem im. Stefana Żeromskiego w Krakowie i Grupą DEKRA w Polsce. Uczestnicy studiów zapoznają się z metodyką skutecznej integracji tych dwóch standardów, która w efekcie prowadzi do efektywnego zarządzania jakością czyniąc spójnym poziom strategiczny i operacyjny funkcjonowania jednostki medycznej. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych wizytatorów oceniających jednostki medyczne pod względem realizacji wymagań określonych w standardach akredytacyjnych Ministra Zdrowia, praktyków zarządzających od wielu lat systemami jakości w jednostkach medycznych, audytorów wiodących posiadających bogate doświadczenie w certyfikacji systemu zarządzania jakością wg standardów normy ISO 9001: 2015 w branży medycznej oraz prawników, trenerów rozwoju osobistego, coachów i mentorów.

      CEL EDUKACYJNY:

      Zapewnienie kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania jakością w jednostkach ochrony zdrowia w obszarze projektowania, wdrażania i zarządzania systemem przenikającym wszystkie procesy realizowane w szpitalach i przychodniach. Uczestnicy po ukończeniu studiów będą w pełni przygotowani do profesjonalnego zarządzania i dynamicznego doskonalenia systemu zarządzania jakością ukierunkowanego na zwiększenie bezpieczeństwa i efektywności funkcjonowania jednostek ochrony zdrowia.
      Program studiów został tak opracowany, aby „podróż” poprzez poszczególne arkana wiedzy wciągała uczestników w wymiar praktycznego doświadczenia zarządzania jakością w jednostce medycznej. Szczególnie zauważalne jest to w procentowym stosunku wykładów do zajęć praktycznych, który realizuje metodykę 50/50 tj. 50% wykładów i 50% zajęć praktycznych. Dodatkowym atutem wymiaru praktycznego studiów są warsztaty prowadzone na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, które swym zakresem obejmują: audyt wewnętrzny, analizę przyczynowo – skutkową zdarzeń niepożądanych oraz projektowanie procesów medycznych z uwzględnieniem metodyki oceny ich skuteczności.
      Część teoretyczna studiów uzupełniana jest warsztatami praktycznymi. Uczestnicy studiów, zgłębianie wiedzy o zarządzaniu jakością, zaczynają od zapoznania się z podstawowymi informacji tj. wymaganiami standardów akredytacyjnych Ministra Zdrowia w zakresie szpitali oraz POZ, wymaganiami normy ISO 9001: 2015 oraz aspektami prawnymi określającymi ramy funkcjonowania procesów klinicznych systemu zarządzania. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie uczestników studiów do podstawowego elementu określającego skuteczność działania jednostki medycznej, czyli metodyki projektowania, wdrażania i zarządzania systemem jakości. Ten obszar nie tylko zawiera takie fundamenty zarządzania jak: projektowanie strategii, przekładanie jej na realne działania w ramach zarządzania ryzykiem, zarządzania projektami oraz zarządzania procesami, ale także uwzględnia ten najistotniejszy czynnik jakim są Nasi partnerzy w ramach realizowanego przedsięwzięcia, czyli pracownicy jednostki medycznej. Wymiar tej wiedzy programowo oscyluje w zakresie zarządzania zmianą, skutecznej komunikacji interpersonalnej oraz praktycznej metodyki coachingu i mentoringu ukierunkowanej na rozwój emocjonalny i kompetencyjny pracowników z uwzględnieniem procesu zarządzania talentami.
      W ramach programu studiów duży nacisk położony jest na metodykę oceny skuteczności systemu zarządzania oraz doskonalenia procesów operacyjnych i klinicznych jednostki medycznej. Uczestnicy poznają metody efektywnego prowadzenia audytu wewnętrznego – z wykorzystaniem wyników oceny ryzyka – ukierunkowanego na punkty krytyczne systemu zarządzania. Kolejnym tematem zintegrowanym z audytem wewnętrznym jest kompleksowy monitoring procesów operacyjnych i klinicznych stanowiący pomiar „pulsu” systemu zarządzania, wykorzystywany do oceny skuteczności podejmowanych działań w jednostce medycznej. Dopełnieniem procesu doskonalenia systemu zarządzania jest omówienie systemu zgłaszania i postępowania ze zdarzeniami niepożądanymi z wykorzystaniem metodyki RCA oraz Protokołu Londyńskiego. Temat ten wyczerpuje zakres wiedzy o skutecznym prowadzeniu analizy przyczynowo – skutkowej, projektowaniu i wdrażaniu działań korygujących oraz oceny ich skuteczności z uwzględnieniem zachowania integralności systemu zarządzania. Ostatnim programowym aktem studiów jest przeprowadzenie przez uczestników projektu poprawy jakości ukierunkowanego na aspekty kliniczne (wg zaproponowanej metodyki) wraz z oceną jego skuteczności.
      Studenci przystąpią do dwóch egzaminów semestralnych (testy wielokrotnego wyboru) na zakończenie pierwszego i drugiego semestru. Pozytywny wynik testów będzie podstawą do wydania certyfikatów przez Grupę DEKRA w Polsce: Pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością, Auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością oraz Risk Managera. Studia zakończą się egzaminem końcowym w ramach którego studenci będą mieli za zadanie przedstawić wyniki przeprowadzonego programu poprawy jakości wraz z omówieniem zastosowanej metodyki oceny jego skuteczności.

      Słuchacze otrzymają:
      • świadectwo ukończenia studiów podyplomowych „Systemowe zarządzanie jakością w ochronie zdrowia”
      • certyfikat „Pełnomocnika ds. systemowego zarządzania jakością wg normy ISO 9001: 2015”
      • certyfikat „Auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001: 2015”
      • certyfikat „Risk Managera”

      Uzyskanie powyższych certyfikatów poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez akredytowane jednostki certyfikacyjne to koszt w granicach 7 000 zł (brutto). Koszt naszych studiów zawierających znacznie szerszy zakres merytoryczny to 4 800 zł (brutto).

      LISTA PRZEDMIOTÓW:

      • Wymagania standardów akredytacyjnych dla szpitali w ujęciu praktycznym.
      • Wymagania standardów akredytacyjnych dla POZ w ujęciu praktycznym.
      • Wymagania systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001: 2015 w ujęciu praktycznym.
      • Prawo medyczne – podstawowe wymagania prawne i studium przypadku.
      • Siedem zasad zarządzania jakością – budowanie świadomości.
      • Określanie kierunków strategicznych w jednostce medycznej – misja, wizja, cele strategiczne.
      • Warsztat – analiza SWOT / BSC i projektowanie kierunków rozwoju jednostki medycznej.
      • Zarządzanie ryzykiem w branży medycznej.
      • Warsztat – Ocena ryzyka na poziomie strategicznym i operacyjnym.
      • Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością w ujęciu procesowym.
      • Warsztat – projektowanie procesów klinicznych i operacyjnych z wykorzystaniem schematu blokowego.
      • Monitorowanie i pomiar skuteczności procesów systemu zarządzania jakością.
      • Praktyczne wykorzystanie rachunku kosztów jakości w jednostce medycznej.
      • Warsztat – rachunek kosztów jakości w korelacji z monitorowaniem i pomiarem procesów klinicznych.
      • Controlling operacyjny jako narzędzie pomiaru efektywności funkcjonowania jednostki medycznej.
      • Standardy audytu systemu zarządzania jakością wg normy ISO 19 011: 2018.
      • Warsztat – audyt systemu zarządzania jakością.
      • Metodyka analizy przyczynowo – skutkowej wg metodyki RCA i Protokołu Londyńskiego.
      • Warsztat – analiza przyczynowo – skutkowa wg Protokołu Londyńskiego i RCA.
      • Opracowanie i zarządzanie projektem poprawy jakości z wykorzystaniem metodyki PMI.
      • Warsztat – opracowanie i wdrożenie projektu poprawy jakości dla procesu klinicznego.
      • Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako kompleksowy proces rozwoju personelu.
      • Coaching i mentoring – narzędzia zarządzania, motywacji i odkrywania talentów.
      • Warsztat – prowadzenie rozmów coachingowych ukierunkowanych zwiększanie efektywności pracowników.
      • Zarządzanie zmianą jako strategiczny element zarządzania personelem.
      • Przygotowanie, przeprowadzenie i udokumentowanie wyników audytu wewnętrznego wykonywanego w oddziałach szpitalnych.
      • Analiza przyczyn wystąpienia zdarzeń niepożądanych wg metodyki RCA i Protokołu Londyńskiego w praktyce.
      • Projektowanie procesów medycznych – opracowanie schematu blokowego z uwzględnieniem metod monitorowania i pomiaru skuteczności procesu.
      • Konsultacje do realizacji projektów – opracowanie, przeprowadzenie i udokumentowanie klinicznego projektu poprawy jakości.
      • Egzamin końcowy

      WYKŁADOWCY

      Marcin Bugała – kierownik merytoryczny studiów
      Absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie: Wydziału Humanistycznego na kierunku Politologia. Ukończył studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Systemowe Zarządzanie Jakością oraz studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Controlling i finanse przedsiębiorstw.
      Ukończył kurs Auditorów Wiodących Systemu Zarządzania Jakością w DEKRA Certification, kurs Certified Internal Auditor (CIA) w Ernst & Young, kurs Six Sigma Black Belt posiadający licencję The Council for Six Sigma Certification (CSSC) w Akademii Białego Kruka oraz Szkołę Coachów „The Art & Science of Coaching” na Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego uzyskując tytuł Erickson Solution-Focused Coach Certificate (ESFCC).
      Certyfikowany Audytor wiodący systemów zarządzania jakością wg normy ISO 9001: 2015, Audytor wiodący standardu usług szkoleniowo-rozwojowych 2.0 Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Audytor wewnętrzny systemu zarządzania ciągłością działania wg normy ISO 22301: 2012 oraz Asesor międzynarodowej nagrody jakości DEKRA Award. Przeprowadził ponad 200 audytów zewnętrznych (certyfikujących i nadzoru) oraz kilkaset audytów wewnętrznych.
      Trener DEKRA Polska. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla Pełnomocników ds. systemu zarządzania jakością, Audytorów wiodących i wewnętrznych systemów zarządzania jakością, Menadżerów ds. ryzyka oraz kadry zarządzającej z zakresu projektowania i wdrażania efektywnych strategii przedsiębiorstw. Prowadził wykłady i warsztaty na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim) na studiach podyplomowych Zarządzanie Kapitałem Ludzkim oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie (Wydział Zarządzania i Informatyki) na studiach podyplomowych Quality Exellence – Audytor Wiodący ISO 9001. Posiada ponad 3 000 godzin doświadczenia w zakresie prowadzonych szkoleń i warsztatów dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw oraz wielu polskich uczelni.
      Doświadczenie zawodowe zdobywał pełniąc przez wiele lat funkcje Pełnomocnika ds. systemu zarządzania jakością, Menadżera ds. ryzyka i Audytora wewnętrznego systemów zarządzania jakością m.in. w: Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie, Grupie Scanmed S.A, Polskiej Grupie Medycznej, Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie. Ponadto pracując dla firm doradczych prowadził projekty wdrożeniowe i doskonalące systemy zarządzania jakością, systemy zarządzania ryzykiem, integracje systemów zarządzania w grupach kapitałowych oraz audyty wewnętrzne systemów zarządzania jakością. W ramach pracy doradczej odwiedził ponad 100 przedsiębiorstw i przeprowadził ponad 8 000 godzin konsultacji. Dodatkowo prowadzi executive coaching dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw, równocześnie będąc Certyfikowanym Trenerem FRIS współpracuje z zespołami projektowymi w kierunku zwiększania ich efektywności w osiąganiu postawionych celów. Aktualnie pracuje jako Pełnomocnika Komendanta ds. zarządzania jakością w 5 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie oraz prowadzi własną firmę specjalizującą się w budowaniu i wdrażaniu efektywnych systemów zarządzania opartych na transparentnych zasadach funkcjonowania i pozytywnej kulturze organizacyjnej.
      Pełni funkcje Przewodniczącego Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego nr 324 ds. Zarządzania w Organizacjach Ochrony Zdrowia oraz jest członkiem Rady Sektorowej Sektora Zagadnień Podstawowych i Systemów Zarządzania w Polskim Komitecie Normalizacyjnym. Ponadto jest członkiem Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska.

      Barbara Kutryba
      Główny Specjalista w Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia (CMJ). Wiceprezydent Towarzystwa Promocji Jakości Opieki Zdrowotnej w Polsce (TPJ). Prezydent Grupy Eksperckiej Komisji Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Pacjenta i Jakości Opieki (2007-2017). Prezydent European Society for Quality in Healthcare (ESQH; 2007 – 2011), obecnie ESQH Fellow. Dyrektor Ośrodka Współpracy z WHO przy Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Członek European Accreditation Council JCI. Partner i koordynator krajowy w projektach dotyczących bezpieczeństwa i jakości opieki: EU Joint Action on Patient Safety and Quality of Care (PaSQ); European Research Network on Quality Management in Healthcare (ENQuAL); Methods of Assessing Response to Quality Improvement Strategies (MARQuIS), Improving the Continuity of Patient Care Through Identification and Implementation of Novel Patient Handover Processes in Europe (HANDOVER); Deepening our Understanding of Quality Improvement in Europe (DUQuE); ekspert w Project on the promotion of self-care systems in the European Union. Platform of experts (PISCE). Koordynator krajowy projektu COST CA19113 (The European Researchers’ Network Working on Second Victims –The ERNST Group). Członek European Health Futures Forum. Konsultant WHO i Arab Medical League.

       

      Joanna Wcześniak
      Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego: Wydziału Filologii Polskiej oraz Wydziału Socjologii ze specjalnością Komunikacja Społeczna i Badanie Rynku. Studiowała także literaturę na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie.
      Ukończyła Akademię Trenera Biznesu, Kurs Trenerów Zarządzania Matrik oraz kurs Coachingu w pracy managerów oraz liczne kursy i szkolenia z zakresu strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim oraz w obszarach profesjonalnego controlingu HR. Jest certyfikowanym audytorem normy SA 8000 w zakresie Społecznej Odpowiedzialności. Uczestniczka oraz prelegent licznych konferencji i konwentów HR.
      Z pasją i zaangażowaniem działa i spełnia się zawodowo w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkimi (HR), wspierając ludzi i organizacje w ich rozwoju i dążeniu do osiągania celów.
      Doświadczenie zdobywała jako konsultant w strukturach międzynarodowych Agencji Doradztwa Personalnego współpracując z polskimi, jaki i zagranicznymi firmami. Jako specjalista/menadżer/HR biznes partner pracowała w wewnętrznych strukturach działów HR, gdzie odpowiadałam m.in. za realizację polityki HR i wdrożenia: np. procesów rekrutacji, systemów ocen, budowanie ścieżek karier, programy rozwoju talentów, badanie satysfakcji zawodowej pracowników, szkolenia.
      Od 2011 roku związana m.in z branżą medyczną, gdzie w strukturach odpowiada za realizacją projektów i wdrażanie rozwiązań w zakresie strategicznego zarządzania personelem. Jako audytor wspiera organizacje medyczne w osiąganiu jak najwyższych wyników w zakresie wytycznych akredytacji CMJ w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
      Za swoją pracę i osiągnięcia dwukrotnie otrzymała Certyfikat HR Najwyższej Jakości jako potwierdzenie realizacji polityki zarządzania zasobami ludzkimi w oparciu o najwyższe standardy. Otrzymała także Certyfikat Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi za efektywny, wyróżniający się na rynku sposób prowadzenia polityki personalnej. Dwukrotnie przyczyniła się do zdobycia nagrody Liderzy w ochronie zdrowia w Grupie Scanmed Multimedis za wdrażanie innowacyjnych i strategicznych rozwiązań w zakresie polityki HR.
      Doświadczony trener rozwoju osobistego, wykładowca, doradca, mentor.

      dr Urszula Sulowska-Banaś
      Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Studium Podyplomowego „Systemowe Zarządzanie Jakością” na Uniwersytecie Ekonomicznym. Doktor nauk ekonomicznych.
      Posiada 13-letnie doświadczenie we wdrażaniu, audytowaniu i doskonaleniu systemów zarządzania jakością w firmach o profilu usługowym. Wieloletni praktyk koordynujący analizę ryzyka i zintegrowane systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych.
      Pełnomocnik Dyrektora ds. zarządzania jakością w Szpitalu Specjalistycznym im. S. Żeromskiego SPZOZ w Krakowie od 14 lat, konsultantka Luqam od 8 lat. Wspiera najwyższe kierownictwo w rozwoju systemu zarządzania jakością. Obecnie rozwija swoje kompetencje w kierunku interdyscyplinarnych analiz klinicznych hospitalizowanych pacjentów i zarządzania projektami bazującymi na wynikach prowadzonych analiz.
      Prowadzi w LUQAM szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu zarządzania systemowego. Wykładała na studiach podyplomowych Quality Excellence. Auditor Wiodący ISO 9001 (WSZiB) oraz Systemowe podejście do zarządzania procesami w organizacji (kierunek: Zarządzanie jakością w produkcji i usługach – WSB – Kraków, Żywiec, Cieszyn, Dąbrowa Górnicza). Ostatnio realizowane projekty konsultingowe to m.in. efektywne zarządzanie czasem pracy, wdrażanie i koordynacja analizy ryzyka, certyfikacja ISO 13485 (wprowadzanie wyrobów medycznych na rynek) w firmie wdrażającej nowe rozwiązania telemedyczne, wdrażanie i rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Prelegentka na licznych konferencjach z zakresu zarządzania jakością.

       

      Agnieszka Leś (Latocha)
      Dyrektor Zarządzania Ryzykiem Medycznym i Jakością w American Heart of Poland S.A., firmie skupiającej 17 szpitali, poradni, laboratoria i pracownie diagnostyczne. Posiada 25 letnie doświadczenie zawodowe w ramach pracy w szpitalach publicznych, jak i niepublicznych, wielospecjalistycznych i wąskoprofilowych.
      Jest ekspertem w zakresie dokumentacji medycznej, jej tworzenia kontroli i oceny. Specjalizuje się w tworzeniu i implementacji procesów oraz zarządzaniu ryzykiem związanym z dokumentacją medyczną, w szczególności projektowaniem i audytowaniem dokumentacji, szkoleniem personelu.
      Monitoruje i ocenia wskaźniki działalności klinicznej i jakości. Jest autorem licznych analiz oceny skuteczności i bezpieczeństwa leczenia oraz oceny jakość w szpitalach. Jest liderem i konsultantem procesu akredytacyjnego (akredytacji Ministra Zdrowia) dla szpitali wielospecjalistycznych oraz wąskospecjalistycznych.
      Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Ministerstwie Zdrowia. Współpracowała z Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia i Towarzystwem Promocji Jakości w obszarze farmakoekonomiki. Wprowadzała w szpitalach systemy ewidencji, nadzoru i analizy zdarzeń niepożądanych. Wdrażała systemy analizy satysfakcji pacjentów oraz oceny skuteczności leczenia, w tym wyników wczesnych i odległych hospitalizacji
      Była ekspertem w zakresie oceny merytorycznej wniosków w ramach programów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej dziedzinie ochrony zdrowia, w tym rekomendowała do dofinansowania wnioski w RPO Województwa Małopolskiego.
      Pracowała między innymi dla Szpitala im. Jana Pawła II w Krakowie, Scanmed S.A., w tym Szpitala św. Rafała w Krakowie, szpitali Intercard Sp. z.o.o., GVM Carint, Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, od 2014 roku związana z Grupą American Heart of Poland.

      • Wykłady 0
      • Quizy 0
      • Liczba godzin 200
      • Semestry 2
      • Cena za całość 4 800 zł
      • Studenci 0
      • Oceny Tak
      • Opis
      4 800 zł
      • Udostępnij:

      Zobacz także:

      Zarządzanie projektami Czytaj więcej
      STUDIA PODYPLOMOWE

      Zarządzanie projektami

      0
      0
      7 500 zł
      Inspektor ochrony danych Czytaj więcej
      STUDIA PODYPLOMOWE

      Inspektor ochrony danych

      0
      0
      4 200 zł
      Akademia Architekta wnętrz Czytaj więcej
      STUDIA PODYPLOMOWE

      Akademia Architekta wnętrz

      0
      0
      4 800 zł
      Frontend Developer z Angular – programowanie nowoczesnych aplikacji webowych Czytaj więcej
      STUDIA PODYPLOMOWE

      Frontend Developer z Angular - programowanie nowoczesnych aplikacji webowych

      0
      0
      4 900 zł
      Audyt wewnętrzny Czytaj więcej
      STUDIA PODYPLOMOWE

      Audyt wewnętrzny

      0
      0
      4 200 zł

      Pełna oferta

      • Kursy
      • Specjalizacje
      • Studia podyplomowe

      Ostatnio dodane

      Zarządzanie projektami

      Zarządzanie projektami

      7 500 zł
      Systemowe zarządzanie jakością w ochronie zdrowia

      Systemowe zarządzanie jakością w ochronie zdrowia

      4 800 zł

      Centrum Studiów Podyplomowych

      12 257 05 00

      podyplomowe@afm.edu.pl

      ka-logo-pl-round


      Centrum Studiów Podyplomowych
      Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

      ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
      budynek C, pok. C 219

      czynne: wtorek-piątek 8.30-15.30

      Facebook-f Youtube Twitter Linkedin

      Centrum Studiów Podyplomowych. Krakowska Akademia im. A F Modrzewskiego

      Polityka prywatności | administracja stroną

      • www.ka.edu.pl
      W celu prawidłowego funkcjonowania strony, a także dla celów reklamowych i statystycznych - stosujemy pliki Cookies. W każdej chwili można wyrazić lub zmienić wcześniej wyrażoną zgodę na stosowanie Cookies.Zgoda